{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 28 Aug 2019
近來香港成為國際焦點,唔單止佔據外國報紙、新聞重要位置,好多外國人都非常關心,有啲外國朋友仲會特登Send訊息黎關心下發生咩事。而喺芸芸眾多關心香港嘅人入面,以下呢位日本美少女「Marino」就真係非常咁鮮明、出眾!唔單止因為佢靚,仲因為佢識講廣東話!

Marino來自日本大阪,佢早前接受一個日本節目訪問時就指,自己曾經喺香港居住,非常關心香港人嘅情況,亦會去參加大阪當地舉行嘅香港應援。識講同寫廣東話嘅佢亦喺IG上多次公開撐港,早前上戴一張遮住右眼嘅黑衣照叫「還眼」,IG Story亦叫香港朋友注意安全。一個日本靚女本身就值得大家留意,一個識講廣東話嘅日本靚女更加值得大家Follow,依家係有個識講廣東話仲要同大家企埋同一陣線嘅日本靚女喎!仲唔同我入去推爆佢!

marinohira on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024