{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 22 Aug 2019
作為一個男人,如果要你為女性嘅觸感搵一個形容詞,你會用啲咩字?可能有人用軟熟、用滑溜、用濕濡、用溫暖,但點都好,應該冇人會用「堅硬」黎形容一個女人——除非佢唔係一個完全自然嘅女人?

咁又唔係話呢個Polina Aura係人造人,但雖然佢身材樣貌大致上都好吸引,影嘅相亦相當誘人,但每次睇到佢個胸懸掛喺心口嘅角度、無論擺咩Pose咩角度都不變嘅形態,睇落就好似係一件固體咁就真係好…奇妙!不過睇圖又好有可能係睇錯嘅,有機會幫大家Fact Check呀下!
polinaaura on Instagram
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024