{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 11 Jun 2019
作為一個打工仔,你以為自己最怕嘅係返工,但其實你更怕嘅係冇工返,到你有幸擺脫呢種返又唔係唔返又唔係嘅矛盾,可能已經係可以搭兩蚊車嘅年紀。不過有啲人一開始就決定把握自己嘅青春,做啲自己鍾意嘅嘢。

來自美國西雅圖嘅Kristina係一個中、歐混血兒,所以個姓先會係「Chai」。自少就鍾意喺鏡頭前擺Pose影相,亦參加過唔少選美比賽,所以當佢大過嘅時候就決定投身模特兒行列,把握自己有限嘅青春享受一下。雖然只有5尺4高,但揉合東西方之美嘅臉蛋同身材依然令佢殺出一條血路,依家除咗係一個擁有28.5萬Followers嘅網紅,亦係一個空中舞蹈(Aerial Arts)嘅表現者同導師。

itskristinachai on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024