{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 02 Apr 2019
讀小學嘅時候除咗測驗考試,最怕就係健康檢查同牙科保健。前者係因為唔知逢雙數定單數年就要比醫生檢查JJ,後者就係因為…睇牙囉!你依家都怕啦!但其實想要啲學生唔怕好簡單架咋,只要你搵個好似Gabriella Ellyse咁嘅護士,就算你剝哂我啲牙我都唔怕!

Gabriella出身於美國加州一個叫Agoura Hills嘅小區,喺成為網紅之前其實喺一間兒科牙醫診所都工作 (實際上係咪護士唔肯定,但咁諗成件事好Feel啲嘛),但就因為工作太困身冇得去旅行同見屋企人,所以就決定轉做Part Time,其他時間唔剝牙就轉為剝衫(但冇剝哂,可惜)。反正就係由2017年開始經營自己嘅IG,到今時今日已經有過百萬Followers,當中最吸引人嘅當然係佢嘅葫蘆身形,加上佢唔係比堅尼就飛哂釘(真係釘)咁,仲有幾個收費頁面提供更「私人」嘅內容,你話有咩可能唔受歡迎啦?

gabriella.ellyse on Instagram
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024