{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 14 Mar 2019
南美女仔身材豐滿係一個共識,但其實大部份人都冇去過南美,大家都唔知南美女仔係咪普遍都咁好身材,更加唔會知點解佢哋會咁好身材。就好似呢位Teddy Moutinho咁,你就睇得出佢十幾歲時嘅時候已經有嬌人身材!

1999年出世嘅嘅Teddy出身於巴西,據網上資料佢亦曾經於墨西哥、紐約等地定居。Teddy由2014年就已經開始製作Youtube影片,後來重心慢慢移往Instagram上,依家已經係坐擁200萬Followers嘅知名網紅。亦因為佢咁早就已經製作緊內容,所以睇返佢啲舊片舊相你就可以追溯佢嘅成長之路。2014年嘅Teddy身形比較瘦、打扮亦比較清純、雖然啲相亦冇咁著重個心口同Pat Pat,但都睇得出佢發育得相當「健全」。或者係後來發現網民好現實,有肉睇就會畀Like,所以近年影嘅相仲越黎越誘人!數一數2014年嗰陣佢先十五、六歲,究竟食啲咩可以食到咁嘅身形呢?一於睇多幾張相研究下先!

teddybearosito on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024