{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 29 Jan 2019
經過十年發展,Marvel Studio已經成為票房保證,凡係佢哋出品大家都一定會入場支持。但其實喺俄羅斯,都有一個個名好似樣嘅Mavrin Studio,佢哋嘅出品一樣都係非常高質——不過佢哋唔係出電影,係出女!Mavrin Studio雲集多位俄羅斯性感女模,而其中最有名嘅就係呢位Nata Lee!

Nata Lee本名Natalya Krasavina,來自俄羅斯莫斯科,屬於M.Models,點解要講到咁詳細呢?就係兩間公司嘅創辦人都係俄羅斯人Mavrin,而Mavrin同Nata Lee關係似乎非淺,例如喺一張Mavrin單手攬住半裸Nata Lee嘅相中,Mavrin就話自己最鍾意黑色,最鍾意金髮,正正就係Nata Lee身上除咗肉色之外嘅兩隻色,其他相中亦見到佢哋出雙入對。一方面我哋妒忌Mavrin能夠同呢位堪稱完美嘅美女朝夕相對,但一方面又要多謝佢幫Nata Lee Post咗咁多相,唔係我哋依家睇咩呀?

natalee.007 on Instragram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024