{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 12 Feb 2019
泰國係香港人熱愛嘅旅行勝地,女士們去為咗陽光海灘、Shopping同Spa,男士們都鍾意呢幾樣,但有啲更鍾意「親身」去「體驗」一下當地風景——俗語話「最美的風景是人」嘛。咁究竟當地風景有幾靚?睇睇呢位Sukanay Konin啦!

Sukanay喺IG上有成30萬Fans,當中唔單止泰國本土Fans,連另一新興美女大國越南都有唔少人留意緊佢。值得一提嘅係2017年10月時佢只係得10萬Fans,事隔一年多啲翻咗兩翻,都算係非常厲害,相信睇咗上面幾張圖大家都急不及待加入成為一份子。Sukanay白如牛奶嘅肌膚可以話係佢最大賣點,你知女仔一白就已經好睇,佢白得黎又大又彈又盛咁就真係好難抵擋得住架!

Sukanya Moey on Facebook

sukanaykonin on Instagram

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024