{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 27 Nov 2018
呢個世界有咩職業識得最多Model、明星、美女?你可能會以為係我呢啲編輯——我都想,但我可以用條命擔保真正吃香嘅職業係攝影師,尤其係嗰啲情色攝影師,在工在私都不知睇幾多嘢!但你又唔使羨慕呀,若然你睇相睇到心有不甘,你依家都可以有機會近距離接觸一眾Model啦!

早於兩年前我哋就曾經訪問過台灣情色攝影師Yung Faker,而黎緊12月中佢就會於台北東區舉行攝影展,展出多張與台灣辣模Joanna子涵、著名直播主沈琪琪77、以及Emma艾瑪、素人李薇合作拍攝嘅性感照片,更會同台灣成人娛樂公司「宇宙計劃」及街頭品牌ON-AIR一齊合作推出四位美女嘅寫真同服飾——但老老實實呢啲都唔係重點,重點係只要預購寫真集就可以成為VIP,到時喺場中可以同四位美女同場開Party,仲要酒水任飲!台北又唔係遠!大家唔好錯過呢個機會呀!

Yung Faker 其他作品

咁當然,如果你只係咁啱去開台北,就算唔買寫真集有時間都好應該去睇下。因為Yung Faker嘅作品一向都充滿色氣,絕對係各位男士「洗滌心靈」嘅良好教材!更重要嘅係以香港嘅氣氛,搞到呢啲展覽嘅機會微乎其微,有得睇就緊係要去開下眼界啦!
專訪Yung Faker

6666yungfaker on Instagram

uni.sexplan on Instagram

onair_clothing on Instagram

日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024