{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 04 Dec 2018
消防處派出「任何仁」提升大家對急救嘅認識,亦希望大家能夠更有信心同責任去幫助啲傷者,我唔知你哋係咪仲唔敢去幫人,但我就好有衝動想幫下呢位Olivia!因為我相信佢個心口一定係被嘢針到,唔係點解會腫到咁嘅呢?

Olivia係來自美國密西根州嘅一位醫科學生,同時亦係一名擁有超過26萬Fans嘅網紅。佢自稱擁有善良嘅心、堅強嘅意志同勇敢嘅精神!但好老實講呢啲咁內在嘅嘢我哋睇唔到亦唔係好有興趣睇,反而佢個善良的心出少少嘅心口我哋就好有興趣。Olivia撞有一條纖瘦,但纖腰之上就係一雙拔地而起嘅乳峰、纖腰之下又係堅妝挺拔嘅臀部,上下兩組肉團都非常大包,就算有衫包住都係咁奪目,有如被人打腫咗一樣!咁你話作為一個樂於助人嘅男士,係咪應該去幫佢按摩一下消消腫呢?

Oh,佢係醫科生,佢唔需要人幫佢,咁唔啱佢黎幫返啲麻甩佬呀?佢哋都腫起咗呀!
olivia.x.o on Instagram
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024