{ SKIP }
文:米  圖:互聯網
POSTED ON 06 Mar 2019
雖然大家成日都講笑咁講︰「女神唔會去廁所」,但事實上我哋都明白,即使表面上更光鮮亮麗都好,女生都不過是個人,多少都會有不完美嘅一面,唔希望畀其他人見到,特別係喺自己鍾意嘅人面前。於是日本電視節目《ランク王国》就訪問咗300位涉谷及原宿街頭嘅時尚女女,睇下大家「不想被喜歡的人看見的東西」Top10係啲乜。

10. 筆記
其實好多女女都會喺筆記上紀錄個人生理期、鍾意嘅人嘅事情、
當日心情等等,私密程度如同日記。

9. 沉迷偶像時嘅自己
好多女生只要遇到自己喜歡嘅事物或偶像時,都會失去冷靜同理智,
彷彿陷入一種瘋狂狀態,咁失禮嘅自己,相信好多女生都唔願意被喜歡嘅人見到。
8. 化妝時嘅自己
女生多少會避免喺喜歡嘅人面前化妝,
因為呢個係由不完美變成完美嘅過程,而且化妝過程間,可能會露出拉人中等等怪表情。
7. 手袋
有時候女女會喺手袋裡面放藥油、鼻毛夾等等有失形象嘅小物,唔
希望畀其他人知道,特別係喜歡嘅對象,所以都會避免畀喜歡嘅人見到自己手袋入面放咗咩嘢。
6. 瞓覺時嘅表情
因為瞓覺時係「無法掌控嘅狀態」,
所以好多女生都會感到非常不安,怕自己瞓覺時打開個嘴、打鼻鼾等等。

5. 以前嘅相片
好多女女細個都唔太識打扮,到大個先愈變愈靚,
所以佢哋都好驚畀喜歡嘅人見到自己以前嘅衰樣。

4. 素顏
唔係每個女生都天生麗質,不施脂粉都可以漂漂亮亮,面對鍾意嘅人,
當然想將最美嘅一面展示畀佢睇。

3. 短訊內容
每個人都會有自己嘅隱私,除非非常信任對方,
否則都唔希望畀人見到自己同朋友嘅對話內容。

2. 手機相片
女生嘅手機裡除咗有美照,都有唔少醜照,
又點可以隨便畀喜歡嘅人見到呢?

1. 房間
房間可以睇出一個人嘅個性係點,喺喜歡嘅人面前,
當然唔想展露自己馬虎邋遢嘅一面,所以如果喜歡嘅人要參觀自己嘅房,大整理絕對係必需嘅!
世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022