{ SKIP }
文:米  圖:互聯網
POSTED ON 15 Jan 2019

食昆蟲絕對唔係奇聞,唔少餐廳都會有昆蟲菜式畀你一嘗食蟲滋味,不過Chill到當零食咁邊行邊食,又真係另一種玩法!而日本熊本市就出現咗「世界第一部昆蟲零食自動販賣機」,畀你隨時口痕都可以買包蟲蟲零食過下口癮,販賣機入面所販賣嘅昆蟲零食類別有蟋蟀、毛蟲等等,仲有分不同口味,就連朱古力同抹茶口味嘅昆蟲零食都有!不過重點係睇你敢唔敢食啫!

話說呢部「世界第一部昆蟲零食自動販賣機」其實係一間氣球商店擺嘅自動販賣機,老闆友田敏之表示,未來地球可能仲會再進入冰河時期,到時人類嘅糧食可能會唔夠,亦都冇保障,而昆蟲有豐富嘅蛋白質,亦非常有營養,可以當作食物,所以希望人類未雨綢繆,為將來打算,嘗試習慣食蟲。而佢自己都話,自己以前其實係好討厭昆蟲,不過而家都可以食到昆蟲,相信大家都可以克服到對昆蟲嘅恐懼!

其他人係咪可以好似老闆一樣克服到將條蟲擺入口我就唔知,但出乎意料地,呢部自動販賣機嘅生意都唔錯,仲喺網上掀起熱潮,就算售價不算平(每一包昆蟲零食售價約600—1900日元)但每日都會賣出過百包,至於係咪真係買嚟食呢?有次日本媒體報導緊昆蟲零食自動販賣機嘅時候,正好遇到有人專門由名古屋跑嚟買昆蟲零食,記者問佢係咪會買嚟食時,對方就話︰「我唔會食,呢個係用嚟拎返公司做懲罰道具。」Well......似乎昆蟲零食自動販賣機上嘅「Can you eat?」字句真係看破人心,有幾多人真係會買嚟食呢?

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022