{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 25 Jan 2018

好多女士明明得一把嘴,但又有19幾支唇膏;明明得一對腳,但又有19幾對鞋,喺男士眼中,可能啲唇膏都係差唔多色,啲鞋都係差唔多款,但一咁講就會畀條女小爆,話你眼殘唔識分,明明A唇膏係珊瑚粉紅色,B唇膏係櫻桃粉紅色,咁大分別點解可以睇唔出,真係冇L用!非常Gentlemen嘅你,呢個髦聞可能除咗無奈,就只有更多無奈,唔知講咩好。其實,你唔一定要駁嘴去證明自己唔係眼殘,單單係畀兩架車佢睇,都可以含蓄地mean返佢轉頭。

日本twitter就曾經有一連串嘅男士反擊post,串返啲女仔其實一樣冇分辨好醜嘅眼光!

冇錯!就係要女女們分車同埋電子產品!男人唔識分女人嘢,其實女人一樣唔識分男人嘢。畀啲女女睇兩架車有咩分別,邊架好啲,其實佢哋可能淨係睇得出顏色有咩唔同就算,一樣no comment。

如果下次巴打你又畀女女串你冇眼光,不妨send返啲車相畀條女揀,相信佢都一定冇聲出。
世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022