{ SKIP }
文:MenClub Dio
POSTED ON 15 Oct 2020
早前正式公開之後,淑女迷反應有好有壞,說的是造型走懷舊風格,車頭、車尾分別以240Z和Z32為設計靈感。上周末新車真身就在代官山T-site展出,而且該次活動更有歷代Fairlady撐場!
新車會採用Twin-turbocharged V6引擎,配手動波箱,預定和Infiniti Q60 Red Sport 400的一樣,馬力400hp,扭力475Nm。而量產版本則預計2022年上市。
可能有車迷會覺得現在本田(Honda)NSX炒價太高不抵玩?那這一部如何?既然要炒價,不如用50萬歐元,即約500萬港幣,買車神冼拿(Ayrton Senna)生前擁有過的這部紅色NSX?這是他擁有三輛NSX中的其中一部,也是亮相得最 ...
autonews
【多圖】冼拿紅色本田NSX出售 車價50萬歐元
24 Apr 2024
點解會咁大膽?浸濕壞咗咪整囉,又唔係冇錢整,又唔會諗住賣嘅。當你屋企全部都係超跑嘅時候,遇到出面大雨或水浸,真係唔知揀邊部揸去最穩陣。於是,呢位杜拜唔知係咪王子嘅富豪就揀咗全球限量99部嘅Utopia去。見佢 ...
autonews
【睇片】杜拜Pagani Utopia車主 無懼水浸衝過去
23 Apr 2024