{ SKIP }
文:MenClub Dio
POSTED ON 08 Apr 2018
平治早前公開了AMG GT R會成為F1安全車,保時捷呢?都有911 Turbo安全車可以拼一拼,在今年利曼已經可以看到。其實不只是24 Hours of Le Mans,因為今次保時捷(Porsche)這部911 Turbo安全車,直至2020年都會係World Endurance Championship官方安全車。
2018年WEC賽季會於5月5日在比利時Spa-Francorchamps活動開幕,當中今年的24 Hours of Le Mans則會於6月16日至17日舉行。將會於Circuit de la Sarthe賽場上看到的,就是這部911 Turbo安全車,車頂及車頭、尾也裝上警號燈,車廂亦設有無線電系統,還有賽車桶座、六點式安全帶。工程師還將煞車系統及懸掛系統作調校,更適合於賽道上行駛。當然還有極搶眼的賽車拉花。
其餘規格就是3.8公升雙渦輪增壓水平對向直六引擎,配Sport Chrono package能有高達540hp馬力710Nm峰值扭力。0-100km/h加速在3秒內完成,極速可達320km/h。輪圈方面則是20吋輪圈配Michelin Pilot Sport Cup 2輪胎。
電火難救熄,如果電動車發生意外,電池受損起火,似乎難以避免燒剩棚骨?這輛在波蘭的Lucid Air就因為避開接車而撞柱,而電池損壞之後起火,多隊消防隊到場,但最後都未能盡快救熄,似乎要研究吓引入新技術救電火... ...
autonews
【睇片】Lucid Air燒剩棚骨 電火難救要研究
26 Apr 2024
好耐冇睇Carwow嘅Drag Race,今次三部主角都係有hybrid動力嘅supercar。當中有林寶堅尼(Lamborghini)最新嘅Revuelto,6.5公升V12配三個電動馬達,1,001hp馬力,1,062Nm扭力,四驅,八速雙離合器波箱。對上法拉利(Fer ...
autonews
【睇片】Hybrid超跑Drag Race 林寶Revuelto Vs 法拉利SF90 Vs 保時捷918
25 Apr 2024