{ SKIP }
文:MenClub Dio
POSTED ON 04 Apr 2018
Hill Country Rallye這個活動,每年都會舉行一次,就是集合美國風冷保時捷(Porsches)跑車去到Texas。今年集合了200人、130部車參加,當中包括當地單位Auto Kennel部Irish Green Porsche 911。
由加州Costa Mesa去到Texas,3日,約2,900公里。坐在這部名為La Tortuga的綠色波子上一直拍片,途經Albuquerque、New Mexico等地,除了公路巡遊外,影片去到約7:40還有donuts露兩手。
喺印度,好多激動嘅事會發生,不過今次就新奇刺激到印度新聞都有報。話說呢部林寶堅尼(Lamborghini)Gallardo車主名係一名二手車經紀,本身係相約另一位經紀喺Pahadi Shareef解決之前賣車嘅佣金糾紛。不過好明顯就係 ...
autonews
【睇片】進擊的印度人 先動口一拍兩散火燒牛
17 Apr 2024
日本有不少單位製作過鮮為人知的車款,當中更有不少好嘢。改裝廠Tommykaira在1986年成立,專改日產(Nissan)及Subaru高性能車款,而在90年代初,更花4年時間製作出這輛ZZ,第一代於1996年至2000年間推出,這就是其中 ...
autonews
【睇片】1997年Tommykaira ZZ 日本版Lotus Elise?
16 Apr 2024