{ SKIP }

POSTED ON 31 Jul 2018

說起Black Label,大家一定想起K房中威士忌溝綠茶的年代,除了Mixer夠凍夠甜,你可以飲到酒精味之外,威士忌原本是怎樣味道,很多人根本不會知曉 (我知你會直飲,但講真,一下飲shot劈酒,你能品嚐到甚麼風味?)

 其實 Black Label 也可以加冰飲慢慢品嚐,若覺得有點太重味,可以試試新出品的Sherry Edition,味道更加平易近人,直飲、加冰、做Highball或雞尾酒都沒有問題!

承繼著Black Label經典的煙燻風味,12個寒暑的陳年時間,採用了曾經置入雪莉桶的威士忌原酒進行調和,另外還有Blair Athol、Cardhu、Strathmill等Single Malt Whisky等原酒,令其威士忌風味充滿有層次的果香,甜香草風味並帶著溫和的煙燻味道。

與原來的Black Label相比,“Black Sherry”擁有較為深邃的焦糖酒色,花香、水果香氣,有種無花果與梅子香甜,肉桂、香料的味道,入口感覺驚喜地順滑,酒體比較輕柔一點,帶點黑朱古力、咖啡風味,豐富,但同時夠Soft,甚至沒有40% ABV的酒精感,女士們相信比較易接受。

一個小Tips,若想用“Black Sherry”加梳打水調製Highball,記得多加一塊新鮮橙片,可令整體效果、果香更加完美!

年度錶界盛事Watches Wonders今日開幕,眾多名牌品牌都於展上推出新年度錶款,當中最多人關心嘅當然係Rolex。而今年Rolex嘅重點款式,就係黑灰錶圈配綠針嘅GMT-Master II。 Rolex對上一款綠針GMT-Mas ...
watchesandwine
【腕錶】Rolex發表2024新錶 綠針GMT-Master II再現
09 Apr 2024
CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024