{ SKIP }
文:MenClub Raphael  圖:互聯網
POSTED ON 29 Mar 2018

愈是珍貴、絕版的東西,炒價必然有升無跌,好似黃子華人生最後一次的Talk Show,開售還旋即炒上天價,真正想睇Show的人簡直是一票難求。陳年威士忌也一樣,飲一瓶便少一瓶,如此限量,怪不得投資專家也要搞The Single Malt Fund,對Limited Edition的升值潛力充滿信心。

最近The Macallan釋出新一批50年威士忌,以Sherry-seasoned Casks陳釀達半個世紀,全球限量200瓶,售價£25,000。官方品鑑筆記指這瓶50年豐富而複雜,酒香散發出香甜的雲尼拿、橡木、黑加侖子氣息,還有絲絲香料辛辣。

入口是軟糖與拖肥糖的甜美,漸漸演化為黑胡椒、橙皮與無花果味,餘韻相當濃厚而悠長,有少許泥煤風味。

還記得上年The Macallan in Lalique系列在香港進行拍賣,Mr. David Cox曾經講過,上世紀的Macallan與現代的風味截然不同,也有很多品飲的資深酒人覺得舊年代的Macallan更加好飲;我自己未有幸試到,若果有機會得到這瓶50年,也一定不會開,強大的升值潛力,好過炒毛記股票吧。

年度錶界盛事Watches Wonders今日開幕,眾多名牌品牌都於展上推出新年度錶款,當中最多人關心嘅當然係Rolex。而今年Rolex嘅重點款式,就係黑灰錶圈配綠針嘅GMT-Master II。 Rolex對上一款綠針GMT-Mas ...
watchesandwine
【腕錶】Rolex發表2024新錶 綠針GMT-Master II再現
09 Apr 2024
CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024