{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 12 Mar 2018

《雷朋三世》中嘅惡女峰不二子一向都係唔少7、80後心目中嘅性感女神,佢婀娜多姿嘅曼妙身材,當年真係J死唔少男士。時至今日,峰不二子嘅性感女神地位依然咁高,就連女性內衣代表品牌Wacoal旗下嘅內衣店「AMPHI」,都推出一系列以峰不二子為主題嘅聯名內衣,強調可以「竊取不二子性感乳溝」咁話!


雖然胸圍底褲呢家嘢巴打用唔著,不過如果你有女朋友,又希望佢可以變成峰不二子一樣咁性感,絕對可以考慮下買呢套「峰不二子 X AMPHI」聯名內衣畀女朋友,滿足下自己慾望。「峰不二子 X AMPHI」聯名內衣一共有兩款胸圍、三款底褲同一款性感睡衣,款款都有多個顏色畀你揀,總有一個啱你口味。


另外為咗加強宣傳效果,「AMPHI」仲特別訂製咗1︰1峰不二子公仔放喺店內,就算你女朋友冇咁好身材,望住呢個咁性感嘅峰不二子,唔多唔少都會對套內衣充滿期望,希望女友著上去之後有峰不二子一半咁性感啦!

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024