{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 17 Jun 2022

全球首富Elon Musk收購Twitter一事仲未完成,但呀首富日前就已經與Twitter員進行首次「員工大會 (All-hands)」,並回答Twitter員工們事先提交嘅問題。其中佢就讚揚Twitter員工「做得好好」,並且指佢哋可以繼續Work From Home——應該?

早前我哋都有報導過,Elon Musk向Tesla高層們發出內部電郵,指除非佢哋「每星期喺office做足40個鐘」,否則唔可以再遙距工作,唔係就會炒咗佢;另一邊廂,Twitter於Elon Musk提出收購之前,就已經向員工承諾未來可以選擇無限期在家工作,亦即與Elon Musk嘅偏好不同。而當被問到Twitter員工於收購後能否繼續在家工作,Elon Musk就回應:「如果某個人只可以遙距工作,而佢哋係重要嘅,咁我冇理由炒佢哋」,算係某程度上保障Twitter員工繼續在家工作嘅權利。但Elon Musk同時亦強調,佢個人係「強烈偏好」大家返Office做嘢,而且會向主管們確認要求在家工作嘅員工對公司係有正面貢獻嘅。

圖片:Verge

員工大會上Elon Musk亦被問到點樣帶領Twitter達到10億用家嘅目標,而Elon Musk就認為Twitter應該要學Wechat,「喺中國你冇Wechat基本上就生活唔到,如果Twitter都做到類似嘅嘢我哋就好成功啦!」同時佢又指Twitter要向TikTok「唔悶嘅演算法」學習,認為Twitter都可以一樣咁「有趣」,同時「可以更好地將重要事件通知大家」。

資料來源:Verge
自Blue Origin及Virgin Galactic於過去兩年分別成功載人上太空後,「商業太空旅行」就由小說情節,成為現實中可行嘅體驗不過,當然係只限有錢人體驗啦。而睇黎有錢人已經唔滿足於「飛上去望下個地球就落返黎」,而係 ...
tech
【太空】真 ‧ 離地餐廳 400萬上太空 望住地球食米芝蓮
28 Mar 2024
若然消息屬實,iPhone 16 Pro機身側邊將加入一個全新按鍵「Capture button」,大小與電源鍵差唔多,能方便用戶拍攝及錄影。
tech
【科技】疑似iPhone 16 Pro保護殼曝光!機身側邊加入全新「拍攝」按鍵?
27 Mar 2024