{ SKIP }
文:MenClub 艾力克  
POSTED ON 06 Oct 2021

日前Facebook、Instagram及WhatsApp全球死機將近7個鐘,但好彩(或者唔好彩)事情發生喺香港深夜至凌晨時分,唔少朋友一早瞓晒覺,並未受到太大影響,不過對於有工作需要嘅外國網友就非常困擾,紛紛轉用其他社交媒體。Telegram創辦人兼CEO Pavel Durov就表示,FB死機當日TG急增7,000萬新用戶,而Signal亦都話當日增加數百萬新用戶,不過呢幾千萬人入面,有幾多個會Keep住用就不得而知啦...

Telegram創辦人兼CEO Pavel Durov。

Telegram CEO Pavel Durov今日出文表示,FB死機當日TG急增超過7,000萬名新用戶,同時讚揚團隊面對大量用戶湧入,仍然能夠提供完美服務。稍為美中不足就係太多人同時註冊,所以有部份美洲用戶會覺得程式速度比平時慢,不過基本上都可以正常使用。並邀請現有用戶幫助新加入嘅朋友熟悉TG,等佢哋可以睇下Telegram點樣領先對手數光年。

另一邊廂,Signal就喺官方Twitter發文表示有數百萬計用戶加入,有部份新用戶可能會出現睇唔到完整通訊錄嘅情況,不過已著手積極解決。

不過重要嘅係,究竟FB恢復正常後,會有幾多人會Keep住用TG或者Signal呢?否則就算再多人突然轉會,到最後都只會係泡沫幻影,Telegram需要好好諗下點樣留住呢班新用戶。

資料來源:theverge
自Blue Origin及Virgin Galactic於過去兩年分別成功載人上太空後,「商業太空旅行」就由小說情節,成為現實中可行嘅體驗不過,當然係只限有錢人體驗啦。而睇黎有錢人已經唔滿足於「飛上去望下個地球就落返黎」,而係 ...
tech
【太空】真 ‧ 離地餐廳 400萬上太空 望住地球食米芝蓮
28 Mar 2024
若然消息屬實,iPhone 16 Pro機身側邊將加入一個全新按鍵「Capture button」,大小與電源鍵差唔多,能方便用戶拍攝及錄影。
tech
【科技】疑似iPhone 16 Pro保護殼曝光!機身側邊加入全新「拍攝」按鍵?
27 Mar 2024