{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 10 Apr 2020

武漢肺炎肆虐全球,其中香港更於早期出現瘋搶清潔用品一幕,全城消毒酒精、搓手液、漂白水等無不清倉,目的都係希望可以殺滅一切病毒、細茵,保護家人健康。

雖然現時建議沒有特別原因都應該盡量留在家中,但無奈仍有不少人需要外出工作,那就代表有機會將病毒(武漢肺炎)帶回家中。勤力的你可能會在回家後盡可能為未拎去洗嘅衣物消毒,但你確認大部份病毒真係可以被殺滅嗎?

曾在外穿著的衣服不是每一次回家都會洗的,那究竟可以怎樣確保病毒盡可能被殺滅呢?Samsung日前就推出公司首部智能魔衣櫥AirDresser,透過全新科技可即時為衣物殺菌、除臭、除塵、乾衣、祛皺,絕對係現今家中必備嘅清潔新產物。

AirDresser機身外型時尚,配合櫃門LED觸控式鏡面面板,絕對適合擁有型格家居的你。而機能方面,AirDresser擁有JetSteam高效蒸氣消毒功能,經intertek國際權威測試認證,透過蒸氣有效消滅附在衣物內外99.999%細菌(大腸桿菌及金黃葡萄球菌),以及去除高達99% 塵蟎。另外,亦經英國過敏協會認證,有效減少居家塵蟎、真菌及細菌相關致敏原;同時通過測試驗證,有效去除99.9%流感及冠狀病毒#,全面防敏防菌保障全家健康。

另外,Jet Air強勁噴射氣流可以通過Air Hangers衣架由內到外徹底吹散並清除衣物上的灰塵及氣味,再配合JetSteam功能,徹底去除因打邊爐、BBQ、食煙、流汗而留在衣物上嘅氣味,有效徹底去除99.9%氣味*。跟市面同類型產品不同嘅係,Samsung為防止氣味及灰塵留在AirDresser內部積聚,特設灰塵過濾器及UV LED功能,徹底去除機身內部嘅灰塵及99.9%氣味。

#通過韓國大學實驗室測試報告,有效去除99.9%流感病毒、冠狀病毒及疱疹病毒

*經intertek國際權威測試認證,有效徹底去除99.9%氣味

建議售價:$16,990

只要向AI聊天機械人輸入「日落」,對方就會展示一堆日落嘅Reels影片畀你睇。
tech
【科技】AI幫你搵貼文解答問題!Instagram正測試加入AI聊天機械人
16 Apr 2024
美國太空部隊早前向兩家商業公司批出總值超過6,000萬美金嘅合約,要求兩家公司分別製造太空載具,並計劃於2025年於地球軌道進行演練,以應付未來可能發生嘅太空戰爭。 美國太空部隊目前正籌劃緊一個名為 ...
tech
【太空】美國太空部隊2025年進行追逐演練
16 Apr 2024