{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 12 Feb 2020

白頭人送黑頭人絕對令人傷心欲絕,而如果有機會令你見得番已經離世嘅親人,唔知你又想唔想呢?韓國電視台MBC其中一個節目《MBC Documentary Special》就利用VR技術,為一位母親再見三年前離世嘅女兒,場面令人淚崩。

一位韓國母親本來誕下四位子女,而其中排名第三嘅女兒Nayeon有一日喉嚨痛入醫院檢查,本來一家人都以為只係普通感冒,誰不知最終發現Nayeon竟然患上血癌...經過一輪檢查及進行康後療程,Nayeon還是離世了...

就喺Nayeon離世後三年,MBC與VR技術公司合作,花了8個月時間分析Nayeon嘅相片、聲音、視頻、表情等等,最終於VR世界中重現Nayeon,而母親進入VR世界重遇女兒Nayeon一刻隨即淚崩。

雖然以上影片沒有字幕,但都能夠完全感受到母親能夠再見女兒嘅感動,身處旁邊嘅一眾工作人員無一個唔被感動到喊。影片結尾,VR中的Nayeon安慰母親不要再哭,而媽媽亦回應:「我不會哭,我不會想妳,但我會更愛妳。」

老土都要講一句:珍惜眼前人。

自Blue Origin及Virgin Galactic於過去兩年分別成功載人上太空後,「商業太空旅行」就由小說情節,成為現實中可行嘅體驗不過,當然係只限有錢人體驗啦。而睇黎有錢人已經唔滿足於「飛上去望下個地球就落返黎」,而係 ...
tech
【太空】真 ‧ 離地餐廳 400萬上太空 望住地球食米芝蓮
28 Mar 2024
若然消息屬實,iPhone 16 Pro機身側邊將加入一個全新按鍵「Capture button」,大小與電源鍵差唔多,能方便用戶拍攝及錄影。
tech
【科技】疑似iPhone 16 Pro保護殼曝光!機身側邊加入全新「拍攝」按鍵?
27 Mar 2024