{ SKIP }
文:MenClub 路兒  圖:互聯網
POSTED ON 14 Feb 2018

Nokia曾幾何時係一個傳說,一個地表最硬嘅傳說,但自從被收購後,風光就只能追憶了。不過,近期Nokia似乎又有捲土重來之勢,據市場統計報告指,2017年第四季度全球銷量達440萬部,超越HTC同Sony。

根據市場統計機構Counterpoint的報告,由HMD代理的Nokia於2017年第四季度全球銷量造好,超越HTC、Sony、Google、ASUS等十個品牌,雖然全球總市場佔有率只排名11,與頭十名差一步之遙;但在越南及大部分中東的手機市場已排名第一,在英國的智能手機市場佔有率亦排名第三。全球手機市佔率排榜首的則屬Apple,其次為Samsung及Huawei。

Nokia於2017年發表過復刻版Nokia 3310手機,更加推3G版,勾起唔少用家集體回憶;亦有多部Android智能手機如Nokia 5、Nokia 6、Nokia 8等等,成功搶佔市場。2月底的全球流動大會(MWC)上,就有傳Nokia將會發布3310 4G版、5.3吋NOKIA 8 Sirocco旗艦手機及6吋Nokia 7 Plus中階機等多款新機。

只要向AI聊天機械人輸入「日落」,對方就會展示一堆日落嘅Reels影片畀你睇。
tech
【科技】AI幫你搵貼文解答問題!Instagram正測試加入AI聊天機械人
16 Apr 2024
美國太空部隊早前向兩家商業公司批出總值超過6,000萬美金嘅合約,要求兩家公司分別製造太空載具,並計劃於2025年於地球軌道進行演練,以應付未來可能發生嘅太空戰爭。 美國太空部隊目前正籌劃緊一個名為 ...
tech
【太空】美國太空部隊2025年進行追逐演練
16 Apr 2024