{ SKIP }
文:MenClub Dio
POSTED ON 22 Jul 2022
曾經是全球最貴車款,遇到只此一輛的Bugatti La Voiture Noire,真係有今生無來世,除非你住在瑞士蘇黎世。神秘車主似乎沒有只把愛車儲在車房,還會外出兜兜風,早前就有大量目擊這輛超超跑現身街頭,有不少車迷都有幸拍到,之後把相片、短片放上社交平台。不過在鬧市,很難感受到8.0公升Quad-turbo W16引擎,1,479hp馬力及1,600Nm扭力的威力啦?
在 Instagram 查看這則貼文

Anton(@antonbenoist)分享的貼文

喺印度,好多激動嘅事會發生,不過今次就新奇刺激到印度新聞都有報。話說呢部林寶堅尼(Lamborghini)Gallardo車主名係一名二手車經紀,本身係相約另一位經紀喺Pahadi Shareef解決之前賣車嘅佣金糾紛。不過好明顯就係 ...
autonews
【睇片】進擊的印度人 先動口一拍兩散火燒牛
17 Apr 2024
日本有不少單位製作過鮮為人知的車款,當中更有不少好嘢。改裝廠Tommykaira在1986年成立,專改日產(Nissan)及Subaru高性能車款,而在90年代初,更花4年時間製作出這輛ZZ,第一代於1996年至2000年間推出,這就是其中 ...
autonews
【睇片】1997年Tommykaira ZZ 日本版Lotus Elise?
16 Apr 2024