{ SKIP }
文:MenClub Dio
POSTED ON 06 Jan 2021
喜歡經典911的,都對Singer Vehicle Design有點愛吧?新作有這兩部All-Terrain Competition Study(ACS),以90年代964世代保時捷(Porsche)911為基本,採用450hp的3.6公升Twin-turbo風冷水平對向六缸引擎!至於價錢......沒有公開,不過七位數字應該走唔甩,爭在幾多個百萬。
Singer和911 rally專家Richard Tuthill共同設計,製作地則是後者在Oxfordshire的車房。兩部車都是由同一位沒有公開名字的買家訂製,白色的擁有80年代953、959 Safari Rothmans拉花。四輪驅動設定,配五前速序列式波箱,加大油缸王加上兩條後備輪胎,亦有FIA規格防滾架,車身大量碳纖部件減輕車重。
升高車身長行程懸掛,四活塞卡鉗制動系統,配16吋鍛造合金輪圈、BF Goodrich輪胎,還有大型泥擋等等配件。內櫳則有FIA認證賽車桶座、導航系統等。
電火難救熄,如果電動車發生意外,電池受損起火,似乎難以避免燒剩棚骨?這輛在波蘭的Lucid Air就因為避開接車而撞柱,而電池損壞之後起火,多隊消防隊到場,但最後都未能盡快救熄,似乎要研究吓引入新技術救電火... ...
autonews
【睇片】Lucid Air燒剩棚骨 電火難救要研究
26 Apr 2024
好耐冇睇Carwow嘅Drag Race,今次三部主角都係有hybrid動力嘅supercar。當中有林寶堅尼(Lamborghini)最新嘅Revuelto,6.5公升V12配三個電動馬達,1,001hp馬力,1,062Nm扭力,四驅,八速雙離合器波箱。對上法拉利(Fer ...
autonews
【睇片】Hybrid超跑Drag Race 林寶Revuelto Vs 法拉利SF90 Vs 保時捷918
25 Apr 2024