{ SKIP }
文:MenClub Dio
POSTED ON 23 Oct 2019
昨日有雜誌圖率先看到,今日東京車展正式舉行,真車現身。本田(Honda)第四代Fit,即是香港的Jazz,改頭換面,將會有五個車型,包括Basic、Home、Ness、Crosstar、Luxe,外在部件以至車內裝飾、用料皆有不同,不過廠方重點介紹的是新的Hybrid動力系統e:HEV,將會採用兩個電動馬達。
新造型,A柱亦會採用新斷面構造,據廠方說在意外時能有效吸收撞擊力,而標準裝配的「Honda SENSING(ホンダ センシング)」會包括頭車廣角鏡頭及前後共八個聲納感應器,令新車的緊急自動制動系統更有效發揮。
至於五個車型中,Basic就是入門版,去到Luxe會有真皮座椅等,標配16吋輪圈。亦會配備日本初搭載的「Honda CONNECT(ホンダ コネクト)」通訊系統,能用智能電話遙控某些功能,包括緊急支援服務,當感應到車輛發生異常狀況時,能直接傳送事發地點。
新車將會於下年2月上市。
睇完《John Wick》,更加愛經典Mustang。這影片就有大量經典野馬現身,拱照2024年Ford Mustang GT3 IMSA廠車,因為一身拉花竟然可以集合60年來8部經典落場Mustang拉花,多年回憶揹晒上身。 ...
autonews
【睇片】集合經典拉花 新舊Mustang同場
19 Apr 2024
方程豹(Fang Cheng Bao)Super 9,個名都犀利啦!聽見都驚到起雞皮。BYD旗下嘅方程豹,除咗有Bao 9,之前都公佈咗會推出這部超輕量碳纖monocoque跑車。而新車將會於今個月尾舉行嘅北京車展現身公眾面前...... ...
autonews
【睇片】方程豹 Super 9 Speedster 下星期見公眾
18 Apr 2024