{ SKIP }
文:MenClub Dio
POSTED ON 12 Oct 2018
萬事得(Mazda)CX-5有新版本,11月22日於日本發售,今次最令用家注目就是加入採用CX-9、Mazda6的2.5公升直四turbo引擎版本,馬力230ps,扭力420Nm,車價257萬400円起。
唔關我哋事的柴油版方面,2.2公升SkyActiv-D版會備有六前速手波,亦會有前驅或四驅版本。新版CX-5亦加入了G-Vectoring Control Plus系統,利用制動改善操控穩定性,同時更有Nighttime Pedestrian Detection、Advanced Smart City Braking Support、Android Auto、Apple CarPlay等功能。外觀上則有17吋鋁金屬輪圈、新設計的冷氣panel、按鈕,A柱亦有裝有fabric物料及揚聲器。
廠方亦公佈新版會有Exclusive Mode特別仕様車,配19吋鋁金屬輪圈,內櫳用上Nappa皮革及木紋飾邊,7吋TFT顯示屏及白光LED燈等。
喺印度,好多激動嘅事會發生,不過今次就新奇刺激到印度新聞都有報。話說呢部林寶堅尼(Lamborghini)Gallardo車主名係一名二手車經紀,本身係相約另一位經紀喺Pahadi Shareef解決之前賣車嘅佣金糾紛。不過好明顯就係 ...
autonews
【睇片】進擊的印度人 先動口一拍兩散火燒牛
17 Apr 2024
日本有不少單位製作過鮮為人知的車款,當中更有不少好嘢。改裝廠Tommykaira在1986年成立,專改日產(Nissan)及Subaru高性能車款,而在90年代初,更花4年時間製作出這輛ZZ,第一代於1996年至2000年間推出,這就是其中 ...
autonews
【睇片】1997年Tommykaira ZZ 日本版Lotus Elise?
16 Apr 2024