{ SKIP }
文:MenClub Dio
POSTED ON 13 Mar 2018
Georgia Institute of Technology學生,當然要學以致用,所以Sloan、Charlson佢哋就最鍾意將玩具車改裝,之前已經試過將電鋸引擎放到三輪車上,今次更喪,將小朋友最鍾意嘅Power Wheels Barbie Jeep換上燃氣引擎玩甩尾!
將電動馬達換成燃氣引擎,加裝車架、改裝軚控機械,再裝上液壓煞車,就將呢部玩具變成飄移車仔。本身電動馬達最高速只去到4km/h,換咗引擎之後,極速可以去到48km/h!影片最後載住兩人返學校,又好浪漫喎!
日本有不少單位製作過鮮為人知的車款,當中更有不少好嘢。改裝廠Tommykaira在1986年成立,專改日產(Nissan)及Subaru高性能車款,而在90年代初,更花4年時間製作出這輛ZZ,第一代於1996年至2000年間推出,這就是其中 ...
autonews
【睇片】1997年Tommykaira ZZ 日本版Lotus Elise?
16 Apr 2024
呢個世界,話直版有幾直都未必信啦?何況Michael B. Jordan早前段炒車片網上好易搵到,願者上釣嘛。YouTuber James Stradman就買咗呢部炒咗嘅法拉利(Ferrari)812 Superfast諗住修復,但攞咗車之後,發現車架比想像中 ...
autonews
【睇片】擺明非「直版」 YouTuber買Michael B. Jordan拉利812 Superfast修復變中伏
15 Apr 2024