{ SKIP }
文:MenClub Dio
POSTED ON 10 Feb 2018
1974至1976連續三年橫掃WRC賽場,70年代Lancia Stratos當然是極品,量產版限量生產不超過500部。之後在2010年,新版概念車出現,部份由Pininfarina開發,以Ferrari F430 Scuderia為基本,用上4.3公升V8引擎,540hp馬力,519Nm扭力,引死人。不過2011年因為法拉利(Ferrari)不願提供底盤,Pininfarina亦不會製作車身部份,新Stratos量產計劃就這樣完結......未完!下月舉行的日內瓦車展,將會有新Stratos展出!

Manifattura Automobili Torino(MAT)及New Stratos Gbr剛公佈預定會生產25部新Stratos,而且承諾將會採用能爆發550hp馬力的引擎,還有特別調校的懸掛系統,讓新Stratos閃亮重生!細節有待公佈,不過可以回味一下當年新Stratos公佈時的情況,睇片。

Impressions from the New Stratos on the Circuit Paul Ricard from New Stratos on Vimeo.

睇完《John Wick》,更加愛經典Mustang。這影片就有大量經典野馬現身,拱照2024年Ford Mustang GT3 IMSA廠車,因為一身拉花竟然可以集合60年來8部經典落場Mustang拉花,多年回憶揹晒上身。 ...
autonews
【睇片】集合經典拉花 新舊Mustang同場
19 Apr 2024
方程豹(Fang Cheng Bao)Super 9,個名都犀利啦!聽見都驚到起雞皮。BYD旗下嘅方程豹,除咗有Bao 9,之前都公佈咗會推出這部超輕量碳纖monocoque跑車。而新車將會於今個月尾舉行嘅北京車展現身公眾面前...... ...
autonews
【睇片】方程豹 Super 9 Speedster 下星期見公眾
18 Apr 2024