{ SKIP }
文:MenClub Dio
POSTED ON 07 Feb 2018
每年大陸車展,找出哪部國產車照抄歐洲車款都係樂趣之一。不過估不到的是,連1955年的古董經典車都成為抄襲對象。今次抄襲的是1955年生產的寶馬(BMW)Isetta,而且為表現大陸人坦率的個性,官方竟然表明係抄襲Isetta,無視版權去到一個點。
寶馬(BMW)Isetta,大陸車廠官方擺明抄,還加自己車廠水印,威。
雖然圓頭圓尾小圓燈抄到足,但理論上,這部Eagle EG6330K並非照抄,因為不像Isetta是車頭開門,而改為很實用的四門四座位,所以有外國傳媒說更像BMW 600。動力方面也不再來自汽油引擎,迎合中國超大的LSEV(low-speed electric vehicle)市場,採用全電動,馬力5.3hp,極速可達60km/h,續行距離120km/h。車內設備非常簡單,有MP3播放器,冷氣等。官方未公開售價,你估值幾錢?定還是出部車用來告寶馬搭時光機抄佢?
睇完《John Wick》,更加愛經典Mustang。這影片就有大量經典野馬現身,拱照2024年Ford Mustang GT3 IMSA廠車,因為一身拉花竟然可以集合60年來8部經典落場Mustang拉花,多年回憶揹晒上身。 ...
autonews
【睇片】集合經典拉花 新舊Mustang同場
19 Apr 2024
方程豹(Fang Cheng Bao)Super 9,個名都犀利啦!聽見都驚到起雞皮。BYD旗下嘅方程豹,除咗有Bao 9,之前都公佈咗會推出這部超輕量碳纖monocoque跑車。而新車將會於今個月尾舉行嘅北京車展現身公眾面前...... ...
autonews
【睇片】方程豹 Super 9 Speedster 下星期見公眾
18 Apr 2024