{ SKIP }
文:MenClub 軾條鉄  
POSTED ON 21 May 2019
由日本電影票房《名偵探柯南》可以贏到《Avenger 4:EndgGame》可以話你知日本卡通動漫嘅支持度同實力有幾咁勁之際,本年度2019春夏UNIQLO UT系列嘅MANGA動漫系列正式發佈。今季MANGA UT系列囊括共14部超人氣卡通漫畫,包括連載於《週刊少年Jump》的《我的英雄學院》、《火影忍者疾風傳》、《全職獵人》,以及90年代的經典名作、《幽遊白書》、《山T女福星》、《亂馬½》、《犬夜叉》等,鍾意邊件MANGA UT,完全出賣晒你漫畫年齡!

今次最搶眼莫過於《幽遊白書》的靈丸tee,要知道90年代時呢部冨樫義博成名作,市場上仍未有大量週邊商品,今次可以$99買返個青春回憶返嚟,好抵!


於至近年最火熱嘅後起之秀漫畫非《我的英雄學院》莫屬!揀得《我的英雄學院》都証明你幾夠young!
至於日本著名女作家高橋留美子,佢旗下嘅《山T女福星》、《亂馬½》、《犬夜叉》今鋪一次過晒冷式出tee。鍾意高橋留美子嘅朋友機會難得了!


2019春夏UNIQLO的Manga UT系列共推出49款,成人男女裝每件$99、童裝每件$79,5月24日於各大門市及網絡旗艦店正式推出。

在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024