{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang
POSTED ON 09 Jan 2018
古著文化喺外國極為普遍,尤其係英、美兩地更加係當中嘅佼佼者,至於亞洲地區則以泰國同日本兩個地區最重視古著文化(其實仲有努力咗一段日子嘅香港同台灣)。縱使「古著」一詞至今依然有人覺得難登大雅之堂,但擅長包裝嘅日本人總有辦法令自己〝昇格〞,例如今次嘅主角「突撃洋服店」!

1985年發跡於神戸旧居留地嘅「突撃洋服店」,至今已經有32年歷史,可以話係日本古著界嘅〝龍頭〞,專攻40年代至80年代洋服嘅佢,最近再次受邀於阪急百貨嘅大阪梅田本店搞Pop-up,連同去年1月份同7月份,已經係雙方連續第3季合作,而且今次更首度加入男裝部份,Pop-Up將會喺1月31日至2月6日舉行,屇時若然喺大阪嘅不妨去潮聖一下!

突撃洋服店 Pop up store
会場:阪急百貨店うめだ本店3階
会期:2018年1月31日〜2月6日
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024