{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 09 Jan 2018
聖誕先啱啱過完冇耐,雖然仲有成個月先到情人節,但相信唔少人已經為咗呢份所謂嘅「情人節禮物」頭痕緊!送手袋送錶送香水,定係最老土送99朵玫瑰?唔怕死嘅「師兄」,可以考慮以下呢舊朱古力,包保見到女朋友由「西面」變成好驚喜果個樣!

免得各位誤會,坊間有好多整成手袋外型嘅甜品,但呢舊唔係一個整成Passport套外型嘅朱古力,而係一個真真正正嘅Passport套!實情係日本職人袋牌「土屋鞄製造所」每年情人節都會以〝レザーチョコレート(Leather Chocolate)〞呢個主題創作限定單品,往年都曾經推出過手袋、散紙包等情人節限定,但今次Passport套嘅長方形外型,再加埋個絲帶包裝真係可以以假亂真,定價方面28,000Yen尚算合理,1月13號開始係日本各大直營店開售,雖然Online Store唔Ship日本以外地區,不過曾經喺灣仔開過海外分店嘅土屋鞄製造所,仍然有個香港陳列室,有興趣嘅人不妨直接聯絡查詢呢個情人節限定作!



土屋鞄製造所香港陳列室
香港中環歌賦街33號經富中心3樓B室  2745 6821
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024