{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 05 Jan 2018
世界變了樣,Hi-end牌子用盡心力推出扮「平民」,平民牌子則絞盡腦汁模仿Hi-end嘅剪裁同輪廓,洐生出UNIQLO U、H&M Studio呢類型定位高價位平嘅牌子。而當中坐擁多個高、中、低定位品牌嘅瑞典服裝集團H&M,嚟緊又會有新動向!

去年8月份,走北歐簡約路線,定價、設計以及色調同COS相近嘅ARKET才剛誕生,當大家正推測ARKET有咩大計,幾時會將分店擴長至多個城市之際,原來H&M已經密謀緊下一步。即將於今年內誕生嘅牌子名Nyden,由瑞典文「Ny」同「den」組成,有The New嘅意思,並以「可負擔得起嘅Hi-end」為理念同品牌定位,更會專注於聯乘企劃之上。由於H&M本身已經有類似定位嘅H&M Studio,究竟Nyden嘅出現會否取代現有嘅H&M Studio,就要拭目以待!

在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024