{ SKIP }

POSTED ON 22 Dec 2017
90年代尾2000年頭嘅日本街頭雜誌《SMART》、《BOON》捧紅過無數日本街牌,當年除咗最勁嘅BAPE之外,仲有GOODENOUGH、GDC、montage、SWAGGER呢類走美式東/西岸Hip-Hop風格嘅街牌都大紅大紫過。接近廿年後嘅今日,上述牌子依然健在,不過十年人事幾番新,例如SWAGGER主腦井口秀浩最近就宣佈另起爐灶,推出全新品牌KAKOI!

新創立嘅KAKOI品牌名有雙重意思,KAKOI喺日文中嘅漢字為囲,正好就係主腦姓氏「井口」重疊埋一齊,而另外KAKOI呢個發音亦係日文「格好い」嘅諧音,意思係〝有型〞嘅傳統說法。風格方面亦同以往SWAGGER嘅美國西岸街頭風完全唔同,走高質日常基本服路線,而品牌首波推出嘅單品係Cap帽,井口秀浩覺得每個完整嘅造型,都係由帽或鞋開始決定,因此推出帽款試試水溫!而目前呢啲帽款經已喺KAKOI官網正式發售,定價為¥5,800Yen。

在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024