{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 21 Dec 2017
Fast Fashion的出現改變咗整個成衣市場嘅生產模式同生態,UNIQLO、H&M、Forever 21、Topshop等Fast Fashion嘅代表,無論1歲定99歲嘅人都會認識同接觸得到,當中最成功的奠過於ZARA及其母公司Inditex集團,皆因其創辦人Amancio Ortega係少數能夠多次超越Bill Gates,擁有「世界首富」名銜嘅服裝業大亨!

每位傳奇人物都有引退嘅時候,據荷蘭著名時裝網站FashionUnited報道,有「ZARA之父」之稱嘅Amancio Ortega正式宣佈從旗下擁有53間子公司嘅Inditex集團卸任。事實上,早喺2011年Ortega經已將總裁一職交到Pablo Isla手上,今次嘅決定只不過係榮休嘅最後一步,同埋榮休唔同賣盤,Ortega依然繼續係Inditex集團嘅擁有者!

在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024