{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 11 Sep 2017
《中國有嘻哈》打從開播就引嚟爭議性,呢個節目終於喺上星期正式完結,雖然有好多香港人都好似我咁,係因為MC Jin(Hip-Hop Man)先留意呢個節目,但不能不承認嘅係中國嘅Hip-Hop文化絕對唔輸台灣,甚至日本同韓國!話題好似有點偏離,但其實換返做時裝亦一樣,近年「強國」嘅時裝工業發展快到令人難以相信,短短10多年時間,卻比發展時裝業超過30年嘅香港更加成熟,好似Xander Zhou同SANKUANZ呢兩個牌子,都係經已喺巴黎時裝週穩佔一席位嘅內地時裝牌子。






其中由上官喆所創立嘅SANKUANZ,今季更邀請到G-Shock合作,以GA-700SKZ-7A為藍本打造出屬於SANKUANZ嘅別注版本。設計以雪地迷彩「Arctic」為靈感,卻非用上傳統嘅白、灰、黑配搭,反而換上極具玩味嘅軍綠同粉紅色調,目前呢款手錶經已喺G-Shock專門店及指定店鋪上架。而設計師上官喆更為今次聯名,以「Toughness And Creativity」為名拍攝咗一段短片,解構今次嘅創作靈感,值得支持!









G-SHOCK CONCEPT STORE 尖沙咀The ONE UG218舖


雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024