{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 22 May 2020

在武漢肺炎封鎖社交之前,「萬人迷」碧咸應贊助商邀請到熱刺主場館進行Tour,並由領隊摩連奴親自作嚮導,後者向碧咸表示: 「你是幸運的。」

45歲嘅咸爺,自小在北倫敦Chingford長大,因此今次能夠參觀熱刺主場館都算是其成長時期的一個願望。

在影片中,摩帥率先帶碧咸到更衣室參觀,其後到一間小型健身室,而碧咸及摩連奴都表達了現時嘅設備比佢地球員時期要好得多。

期間摩帥表達了對碧咸的感受:「我想說,你是幸運的,因為你是我職業生涯中見過少數幾個人之一,能夠到今日看上去仍然似一名球員。不少人退役後其後背、膝蓋、腳裸都會出現問題。」

確實退役後唔少球員身型會走樣,或身體多處出現問題,而碧咸保養得宜,身型同球員時期基本上一樣,有時候睇佢踢波嘅片段其傳球罰球依然係世界級,能夠咁自律真係抵佢係「萬人迷」。

網紅Jake Paul 及Logan 兄弟近年醉心打拳,更多次於不同賽事與名人、球星、前拳手較量,每次都吸引到大量注金同最重要嘅資金。而Jake Paul今日就宣佈,將於7月20日與前世界重量級拳王Mike Tyson進行表演賽,而且賽事 ...
sports
【網紅】Jake Paul七月擂台戰泰臣 Netflix有得睇
08 Mar 2024
球證應該點樣界定畀黃定藍牌呢?
sports
【足球】傳球壇將引入「藍牌」制度 被罰球員需離場10分鐘
09 Feb 2024