{ SKIP }
文:MenClub 玄火  圖:互聯網
POSTED ON 08 Aug 2019

男人係咪專一,同買股票一樣,一日未離場,一日唔知輸定贏。再花弗的雀仔都會有一天「生出一對腳」,再純情的野狼始終是一頭狼。差唔多同一日,好好先生尼維特爆出父女戀,花流「國王」阿祖安奴再有新歡,正好反映現代後生女的愛情觀,一個字:重口味!

青春迫人

捷克「子彈」尼維特曾効拉素、祖雲達斯等勁旅,今年已46歲,亦是斑馬軍團副會長,形象正面,陽剛鐵漢,與髮妻結婚25年,女兒今年也22歲。然而,世界上沒有不吃魚的貓,《Blesk》頭條報道,呢位好好先生背妻偷食,已半公開新女友Lucie Anovcinova的身份,她是一名只有23歲的青春少艾,兩人年紀足足相差一半。

背景唔差

上周六尼維特到訪倫敦,就帶新歡出席全球馬術冠軍賽,合照亦能在社交網找到,地下情升上地面。原來,Lucie是馬術發燒友,大學修讀建築,童年時是出色的舞者,也愛上馬術運動,相信家庭背景不俗。呢段父女戀何時開始,目前未有消息,但去年6月銀婚尼維特仍然慶祝銀婚紀念,估計開始了不夠一年,但目前已準備同原配離婚,「捷克陳世美」的新外號即將降臨。

牙科學生

同一日,37歲前巴西前鋒阿祖安奴公開新戀情,對象是牙科學生兼模特兒,誰想到曾經沉淪毒海,2016年在貧民窟「被發現」的他,今日依然大把市場,前任女友是火辣辣的巴西舞蹈員,真令毒L羨慕又妒忌。外號「國王」的阿祖,大晒床照,笑到見牙唔牙眼,相信前一晚肯定大戰了三個回合,又謂「上帝保佑我們」。

親戚的親戚

新女友也是表弟的親戚,同阿祖相識於2015年,今年7月兩人在商場掃貨,又在眾目睽睽下錫錫,但直至最近才公開她是正女友。阿祖年少成名,曾效帕爾馬、羅馬,光輝日子在國際米蘭度過,但愛蒲爛滾,28歲已離開歐洲球壇,掛靴又復出,復出又掛靴,終在2016年正式退場。

情為何物

一個條件唔差的後生女,愛上一個已婚大叔,年紀做得佢老豆,搵安全感都唔使咁搵掛?一個唔係為錢的未來醫生,黐上生活潦倒的前球星,除非阿祖可把口氹到人飛上天,唔係兩個人一齊又有沒有好結果?問世間,情為何物,點解我還是一條媾唔到女的可憐蟲。

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023