{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 05 Jun 2019

職場雖大,好上司卻寥寥無幾,其實打工仔都唔奢求遇上好上司,只求上司正正常常,唔好搞太多無謂野,由得我地工作時間努力工作,放工之後盡情玩樂,已心滿意足。偏偏有些上司,係都要扮好人,講埋晒一些以為關心的說話……

「今晚唔好做到咁夜啦!」

上司,你唔使加班,唔係因為你工作能力高,係因為你將你的工作,分派晒俾我地做,所以你可以放工先,我地就要晚晚加班到天昏地暗!所以,請你放工快點離開,唔好講無謂說話,因為唔係你的話,大家都唔使加班!

「呢件事好簡單,一日都做得晒。」

上司,究竟你有冇曾經做過,或者了解過件工作係點做?係想做到咩效果?因為唔使你做,所以你覺得好簡單好易做,但其實要做好它,係需要時間與精神!唔係怪你將工作安排給我們做,但請別覺得每項工作都好易做。

「你個建議好好,不過可以再執執佢。」

上司,如果個建議真係好好,仲有甚麼地方要執?如果有地方要改善,就唔好咁假話好,而且,可否講講甚麼地方唔好?有甚麼要求?我唔係你肚裡面條蟲,你唔講,我唔知你想點,執極都唔會係你想要。

「呢餐慰勞lunch,我俾$500啦!」

上司,我地團隊有十幾人,請問你咁大手筆俾$500慰勞大家,係咪想請大家食麥記超值套餐?你請唔請食飯,我地冇所謂,但唔好覺得自己俾左$500,就要我地覺得你大恩大德沒齒難忘。

「放假好好休息下喇。」

上司,我放假能否好好休息,最關鍵係你唔好在我放假的時候,打電話或whatsapp我,可否俾我有一個完全沒有你存在的空間,好好享受一下?

「不如搞個BBQ,等同事輕鬆下。」

上司,其實我地一直都有工餘時候相聚輕鬆下,如果你真係想我們可以輕鬆,不如減少我地工作量,應該係將大家的工作量變回正常份量,咁我地就可以輕鬆下。

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023