{ SKIP }
文:MenClub 玄火  圖:互聯網
POSTED ON 04 Jun 2019

男人話,女子足球唔好睇,速度慢、技術渣、氣氛差。除咗睇女,根本冇嘢好睇,場波如冇靚女,不看也罷。當真?四年一度的女足世界盃殺到,給別人一個機會,給自己一個機會,或者你會有意外驚喜!

半世紀入場紀錄

講少少歷史,作為現代足球發祥地,英國曾禁止女足長達半世紀,禁解後一年,即1920年拆禮物日,超過53000名球迷聚集在愛華頓主場葛迪遜公園,觀看Dick Kerr Ladies大炒St Helens,創下女子球會級賽事入場紀錄,報章記載當日保安拒絕了14000多人湧入!

呢個紀錄封塵已久,終在4月份女足西甲揭開歷史新章,馬德里體育會在萬達大都會主場迎戰巴塞隆拿,吸引到60379人觀看,打破99年紀錄,轟動球壇。唔止係咁,呢場波在西班牙免費電視播放,高峰時吸引到41萬名觀眾,收視率為4.27%,成為全周收視之冠,邊個話女足唔吸引?

無宣傳無人知

全球對女子足球的關注度與日俱增,出現一路向西的趨勢,今年2月,畢爾包的主場比賽,居然引來48000多人進場。去年5月,墨西哥聯賽總決賽,逾51000人在場目睹老虎隊互射十二碼險勝,球場氣氛比起大部份男足賽事有過之,也是墨西哥女足賽事的入場紀錄。今年5月,英格蘭女子足總盃決賽選在溫布萊上演,曼城大勝韋斯咸,入場人數超過43000人,場面墟冚。

有志者,鄧竟成,女足長期被忽略存在歷史原因,也有客觀的問題,不在本文範圍之內,但是現代消費者主義社會,事事講包裝、宣傳,少一點市場策略也會一場空,正如超級英雄電影上映前全面造勢,秒秒鐘都是錢。以馬體會女足為例,除了主動增加媒體曝光之外,大戰前會在巴士車身賣廣告,再叫球員簽名會,並選出幾名球員在社交網站與球迷互動。

900人咁多

今季,英超女足搞得有聲有色,球員收入水漲船高,足總過去12個月因女子足球而簽下7張商業贊助合約,同時多支球隊的比賽日所佔總收入的比率正在逐漸下降,反映其他收入已穩步上升,整體聯賽入座率上升13%。奈何,英超女足的場均入場人數僅約900人,依然不似預期,應該同港超差無幾。

究竟原因,同球場硬件有關,女足比賽的球場容量有限,大都只有數千人,今季布里斯托城更只有1500人(聯賽冠軍阿仙奴的球場容量只有4500人),比起旺角場更少。相反,女足西甲每隔一段日子,便安排指定比賽在男足球場舉行,再配合大型宣傳活動造勢。上屆世界盃刷新收視紀錄,國際足協樂觀推算今屆會吸引到10億人次收看直播,再創新高,有你份嗎?

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023