{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 10 Jan 2018
時值搵工季節,大家會否有個疑問,究竟搵大公司職位好,還是細公司職位好?老老豆豆,如果有得揀,當然揀在大公司工作啦,因為大公司工作的好處,實在多不勝數呀!
機會較難得
首先,大公司基於名牌效應,通常會引來較多應徵者申請,考核過程也會較繁複,可能會有筆試及多次面試,所以如果有幸過五關斬六將成功進入大公司工作,如此難得機會點都要把握!
清晰易上手
大公司部門眾多,分工清晰,每個部門都有supervisor帶領,每項工作都有程序有系統,員工更為容易上手,而遇上問題時亦有同事及上司協助解決問題,毋需一個人盲中中不知怎樣處理而打擊自信。
公司福利佳
大公司規模大、資源多,員工福利必定更優厚,同時大公司也會提供更多培訓機會,讓員工自我增值,回饋公司,而一旦員工覺得現崗位不適合自己,也有更多機會內部調職,發揮所長。
擴闊關係網
大公司專才多,工作時接觸的部門多,合作的同事也較多,是好機會與不同的人建立良好關係,有助日後仕途發展。而且大公司的合作夥伴也多數是其他大機構,這也有助員工開拓更廣闊網絡,建立人際關係。
呃到靚portfolio
能夠在人所共知的名牌公司任職,會成為履歷表上的重要資產,因為連大公司都認同你的工作能力,已是對個人能力一個最佳證明,日後轉新工時,擁有靚靚portfolio可謂無往而不利,叫價也更高。
hea都唔太覺
人人都工作,唔通人人都想工作?如果只想搵份穩穩陣陣,準時返工放工的工作,大公司也是較佳的避難所。因為大公司人事眾多,只要做好份內事,不求有工但求無錯,在大公司hea做亦較難被上司察覺,好大機會安安穩穩度過工作餘生呢。
各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023