{ SKIP }
文:MenClub 小白臉  圖:互聯網
POSTED ON 14 Mar 2019

雖然使用傳統刀片式剃鬚刀好似有D麻煩,不過呢款剃鬚方法不論係過程方面或工具嘅外型,都散發岀獨特而且令人著迷嘅魅力。如果有時間嘅你,不如花小小時間嚟亨受一下傳統紳士嘅生活態度。

首先當然要了解需要用嘅工具啦!其實工具十分簡單,分別剃鬚刀,剃鬚掃,剃鬚膏,鬚後護理産品,只要集齊以上嘅工具,已經算係成功左一半,接落呢就係到剃鬚嘅部分。

Step 1 潔面

當然要把面部先清潔,使用潔面産品潔面,一方面能清除多餘死皮及污垢,亦能有助軟化鬍鬚。放便接下來嘅步驟。

Step 2 上剃鬍油/用毛巾熱敷】

使用剃鬍油可降低剃鬍時嘅磨擦、軟化鬍鬚,防止刮傷等問題。另外在正統嘅barber裹,師父會在剃鬚前先幫客人敷上熱毛巾,一方面能夠放鬆面部肌膚,還可以令一陣剃鬚嘅過程更順暢。不過自問懶嘅人就可以跳過,或使用剃鬍油代表。

Step 3 上剃鬚泡】

取適量嘅剃鬚膏,整濕剃鬚掃再打岀泡沫至綿密狀,再由外而內均衡地擦上面部。

Step 4 剃鬚】

呢一步大家都應該都識架啦,不過都要留意應順向慢慢將鬍鬚剃下。

Step 5 鬚後保養品】

最後一步亦都係最重要嘅一步,但偏偏好多人都忽略鬚後嘅保養。由於剃鬚後會令皮膚産生好多肉眼都睇唔到嘅傷口,一旦疏忽處理,皮膚就會容易岀現過敏,鬍鬚倒生等問題。所以想避免以上問題鬚後嘅保養就要做足啦。

一齊嚟睇下正確嘅示範啦。

由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024