{ SKIP }
文:MenClub 小白臉  圖:互聯網
POSTED ON 11 Dec 2018

「死啦青春痘,粒粒都鬼死鬼死咁醜」暗瘡最多都係兩三個星期就消,但一個唔少心處理得唔好留印嘅話,手尾就長啦。唔想同暗瘡印共存?咁就記住以下幾點啦。

一般暗瘡印成因都係因為暗瘡處理不當嘅後遺症。暗瘡印可分為兩類型,分別係紅印同深色印,紅印相對效容易自然淡化,相反深色印就難搞啦,因為深色印嘅成因係因為,暗瘡發炎時刺激了皮膚,導致色素沉澱和黑色素增加,令皮膚岀現難以減退嘅深沉暗瘡印。

不過唔係無得救嘅又,想減退深沉暗瘡印都有方法嘅,不過就要花心機同花時間啦。首先日常正確面部護理當然唔少得。每星期一次嘅面部磨砂都一樣重要,清除老化角質層,能夠加速色素脫落。不過千祈唔好因為想快去印就日日都磨,因為過量地做面部磨砂會傷害皮膚,令皮膚變薄容易造成過敏發炎等症狀,所以一星期一次已經好足夠啦。

第二就係使用含果酸護理産品,簡單來講果酸係一種能去角質達致換膚嘅成份,加上果酸能夠加速表皮代謝速度,促進皮膚新生。不過果酸成份較為刺激,皮膚容易過敏嘅朋友就唔建議使用,另外使用含果酸産品時皮膚感到輕微刺痛時,其實係正常嘅反應,一般只會持續很短嘅時間。如果仲係怕,就可以用前係手背試下先,因為手背嘅肌膚係最似面部嘅皮膚。

樂敦 Melano CC 美容淡斑精華液 

產品含有美白有效成分的活性維他命C,以及促進血液循環的維他命E。樂敦製藥特有的維他命滲透技術,令成分充分滲透至角質層深處,抑制黑色素的發生。此外產品中還添加了殺菌抗炎及滋潤成分。能有效預防青春痘。

The Ordinary - 15%抗壞血酸增亮祛痘印美白精華

含有豐富維他命C,主動狙擊頑固黑斑,同時防止色差出現,能有較改善膚色不均問題。

Kiehls 醫學維C淡斑精華

産品含有活性維他命C及白樺萃取等。白樺萃成分,有助補充肌膚真皮和表層的水分及營養。此強效成分能提升肌膚彈性水平,促進膠原增生,令肌膚更緊密豐盈。活性維他命C則可以預防黑斑形成及色素沉澱。

Dermacept 20% 純維他命C 」真皮營養液

特別針對頑固色斑、痘痕、凹凸洞、膚質粗糙、皺紋、鬆弛等肌膚問題, 將最高濃度的「純維他命C + E 」強效抗氧化及抗衰老力量注入真皮層,,有效抑制及淡化黑色素,促進骨膠原增生,,減淡皺紋, 緊緻肌膚及收細毛孔。

對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024
對於各位成年人而言,用錢買部遊戲主機返屋企並唔困難,但買完返屋企有冇時間玩就係另一回事啦。而「買完唔玩」嘅後果除咗浪費錢、部機食塵之外,原來仲有可能令到部機「變磚」,就連任天堂官方都於X(Twitter)發文 ...
hobby
【電玩】唔玩都要叉下電 任天堂官方警告「否則變磚」
18 Apr 2024