{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 11 Dec 2018

遲到呢個問題,相信唔少人就算自己無習慣性遲到,但身邊都總會有咁樣嘅朋友或者同事。而呢種壞習慣係無論你係咩人咩職業都會出現的,當中包括身價過億嘅足球球星,巴塞隆拿嘅新星迪比利就係因呢種壞習慣而為人垢病。

21歲嘅迪比利2017年夏天以1.05億歐元身價加盟巴塞,以頂替離隊嘅巴西球星尼馬。加盟首季,迪比利仍處於適應階段,所以表現並未能令人滿意。不過黎到今季,迪比利終於上力,多次為球隊帶黎重要嘅入球及助攻,成為球隊重要嘅一員。

雖然場上表現給力,但係迪比利卻仍然被外界評為問題人物,因為佢嘅遲到問題非常嚴重,甚至已經蓋過其場上出色嘅表現。

消息指,迪比利喺巴塞平常嘅訓練課經常遲到,其中包括一次對貝迪斯前嘅訓練,呢位法國翼鋒夠膽死遲左5個鐘,最終令領隊華維迪決定唔比佢進入比賽大名單以作懲罰。不過,睇黎迪比利並未因此而改過,喺擊敗愛斯賓奴後第二日嘅訓練課中,迪比利再一次遲到兩小時,佢喺球隊接近完成訓練前先黎到訓練場,所以基本上係無做過任何訓練。

其實過去唔少球員都有遲到或賴理訓練嘅問題,而當中一些被評為天才嘅球星尤其嚴重,就好似當年同樣效力巴塞嘅朗拿甸奴就經常唔參加訓練,就算真係黎到訓練場亦走去訓覺,係比賽前一天佢先會盡力參與訓練。

如今迪比利又係一啲都唔自律,但又真係喺比賽入面交到功課,唔通真係有天賦嘅球員就可以任性?

對於各位成年人而言,用錢買部遊戲主機返屋企並唔困難,但買完返屋企有冇時間玩就係另一回事啦。而「買完唔玩」嘅後果除咗浪費錢、部機食塵之外,原來仲有可能令到部機「變磚」,就連任天堂官方都於X(Twitter)發文 ...
hobby
【電玩】唔玩都要叉下電 任天堂官方警告「否則變磚」
18 Apr 2024
打機一直以黎都被視「唔係咁好」嘅休閒娛樂,輕則就被人話打機「不務正業」,重則就話打機「教壞細路」。不過近日有個外國研究,就發現打機其實都有正面效果,例如舒緩大家日頭返工時嘅壓力,甚至可以令你第二朝起身 ...
hobby
【電玩】研究指打機有助舒緩工作壓力 第二朝起身更有朝氣!
17 Apr 2024