{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 19 Oct 2018
聖鬥士星矢外傳《聖鬥少女翔》動畫12月聖誕開播

燃燒吧小宇宙~~熱血的記憶雅典娜的聖鬥士又返來啦….而且仲係少女翔呀….呀.. 呀…呀..

聖鬥士星矢原來係唔會被時代淘汰,原作者車田正美嘅另一套《聖鬥士星矢》外傳作品《聖鬥少女翔》已經推出動畫,滿足並勾起大家對《聖鬥士星矢》嘅愛!而且主角仲係女呀

本作的時間線,在翔子成為聖鬥少女之前是原作中的「銀河戰爭篇」期間,成為了聖鬥少女之後是在「十二宮篇」之後。咁即佢地可能有機會見到星矢佢地,幻想一下如果比小馬座的翔子遇見天馬座的星矢,到底翔子同雅典娜呢兩個女人的關系會有咩野轉變?(要等TVB拍出來睇睇!)

這套外傳由久織ちまき負責畫,其實早於於兩年前宣布動畫化,當時我地menclub都有報導,今年12月終於確定在Animax on Playstation上播出。

《聖鬥少女翔》係描述守護女神雅典娜嘅「聖鬥少女」嘅故事,而翔就係其中一位聖鬥少女小馬座,亦係故事嘅女主角。車田正美有提過,自己一直有關於貼身保護雅典娜嘅聖鬥士少女隊Idea,亦希望可以將同男性不同嘅少女纖細面表現出嚟。

↓翔子未出現                                           VS                                翔子出現啦!↓

原作中的黃金聖鬥士 - 天蠍座米羅及獅子座 尼奧亦會登場,天蠍座更是令主角翔子成為聖鬥少女之路的重要推助力。

是次聲優是由下面陣容負責眾少女們,原聲CD大碟也會在12月展推出,唔知主題曲可否好像之前舊聖鬥士星矢主題曲咁Hit吧!

聲優鈴木愛奈主演翔子

《聖鬥士星矢 聖鬥少女翔》將於今年12月24日本播出。

↓預告

近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024