{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 09 May 2018

現今NBA嘅風氣崇尚進攻,並且講求速度,所以唔少球隊都選用小球戰術、快打旋風,令NBA嘅回合數大增,比分亦理所當然地增加。而NBA官方對規則嘅控制,令進攻球員過於受保護,防守較以前變得困難得多,好容易就會被吹罰犯規。

而作為2004年活塞隊總冠軍核心成員之一嘅Rasheed Wallace,近日就接受訪問,佢認為當年嘅活塞隊將可以憑住防守輾壓如今任何一支球隊。

Wallace表示,睇見今日NBA唔少球隊可以單場交出130分或140分,而球員個人又可以單場攻入50多分,在他們當年這支活塞身上,這是絕對不可能發生的,因為他們打的是玩命的防守,他們可以憑住防守去摧毀對方的球隊。

說到2004年那支活塞,當時佢地嘅正選陣容除左Rasheed Wallace之外,仲有Chauncey Billups、Richard Hamilton、Tayshaun Prince及Ben Wallace。而Billups、Prince及Wallace都係有名嘅防守型球員,所以這支活塞嘅防守能力放喺NBA近20年都係頂級的。

而04年總決賽中,這支活塞嘅對手就係擁有4條A嘅湖人:Kobe、O’neal、Malone及Payton,不過憑住強硬嘅防守,活塞最終以4:1大勝湖人,而湖人場均嘅得分只有可憐的81.8分,其中喺第三場湖人全場竟然只係取得68分,當中得分最高嘅O’neal就只係攻入14分,實在係非常恐佈嘅數據。

雖然Rasheed Wallace嘅說話不無道理,佢地呢支04年嘅活塞確實擁有現今NBA球隊難以匹敵嘅防守能力,但現今NBA球隊防守力下降都係因為官方規則嘅影響,係佢地想防守卻被大大限制,先會做成今日攻強於守嘅情況。

由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
因為「掌摑事件」而沉寂咗一排嘅Will Smith,今年夏天將聯同老拍檔Martin Lawrence再次回歸大銀幕,繼續搞笑互相鬥嘴。 經典動作喜劇《Bad Boys(重案夢幻組)》最新續集《Bad Boys: Ride or Die(重案 ...
hobby
【影視】Will Smith沉寂兩年回歸!《Bad Boys 4 重案夢幻重組再重組》公開首部預告
28 Mar 2024