{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 04 Jun 2019
去銅鑼灣食飯怕人多,其實唔少人都會選擇行過少少,行去大坑,一個好唔似香港嘅小區抖抖氣。最近大坑巷弄間就有間新餐廳,名為KONA,就是「角落」,食嘅係現代風格嘅日本割烹料理,餐品走單點,非套餐形式,對於想試高級日本料理但食唔得多嘅食客,似乎相當划算。
KONA餐廳由行政總廚葉駿騏主理,透過重新詮釋及搭配食材,為菜餚注入現代元素,提供當代日本割烹式風格美饌, 各種各樣與割烹美饌完美搭配的酒類,以季節性優質食材昇華整個用餐體驗。有別於傳統日式割烹料理,KONA 以單項點餐方式,讓客人可隨心所欲地選擇迎合口味的美饌,如海膽配龍蝦湯啫喱、鵝肝芝士最中餅、瞬間燻製日本雞頸肉及特製壽喜燒風夏松露牛丼等。
KONA 以原木及石材等自然素材質感,融入現代簡約線條 及冷色調性,圍構出淡雅質樸、隨性而為的現代禪風。

海膽配龍蝦湯啫喱 HK$168/份

葉師傅巧妙創出濃郁的龍蝦湯凝凍進行搭配,以龍蝦直接熬煮成精華之湯,再佐以平衡兩大極致鮮 美味道的蛋黃醬及清脆的飛魚子,昇華主角海膽的鮮味,凝聚出豐富細膩的味道和質感。



冷制日本蕃茄 HK$58/份

KONA 嚴選日本桃太郎蕃茄,用鏗魚湯、雞湯及日 本魚乾湯浸泡一晚,注入咸香味道,同時保留清爽的新鮮蕃茄質感,再佐以微鹹原味乳酪並綴上蘿白苗,客人同時間吃得出清甜、微鹹及微酸。



鵝肝芝士最中餅 HK$108/2 塊

鬆脆的最中餅包裹着以葡萄牙白砵酒混合白蘭地醃 制並經低溫烤焗的鵝肝,襯以柚子柿乾薄片及經麵 豉醃制而成的忌廉芝士,將最濃郁豐富的味道完美 鎖於一口份量之中。



  KONA 手羽先 HK$78/2隻

作為KONA其中一道招牌菜,KONA 手羽先是讓客 人可大啖滿足的無骨雞翼,緊繃焦脆的雞皮內包裹 了充滿肉汁的雞肉,正因師傅先以高溫油炸,鎖實 雞翼外皮,再用燒爐慢火燒出金黃色澤。



特製壽喜燒風夏松露牛丼 HK$158/碗

鋪滿誘人和牛肩肉的壽喜燒風夏松露牛丼是 KONA 的又一招牌菜式,經壽喜燒湯煮後的牛肩肉味道濃 郁強烈,油腴肥嫩,佐上蛋味甚濃的日本蛋,結合堅實回甘的越息吹米,堆疊出濕潤與豐富的口感。



KONA

地址:大坑蓮花宮西街 16 號地面

電話:2881 6339

營業時間:12:00pm - 2:30pm;6:00pm - 10:30pm



對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023