{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 28 May 2019
當你年紀越成熟,你對Pizza嘅要求可能越來越簡單,開始抗拒「至尊」、「珍寶」等等海量配料組合,簡單要求餅底薄脆或煙韌,芝士唔使多,有靚水牛芝士就足矣,揀啱口味,可能一個人唔使十數分鐘就清咗一個13吋,食得超快。若果你自問食得同樣快,最近銅鑼灣有餐廳就準備舉辦Pizza競食大賽,最快吃完一個18吋薄餅,就可以獨享現金港幣 $ 10,000 獎金,可能啱你喎!
銅鑼灣薄餅名店Mother Of Pizzas上年12月完成擴建,其即製的手工拿坡里薄餅,必須經過48小時的發酵,再由廚師將麵糰搓揉延壓得宜,放進華氏800°F的高溫焗爐,約90秒再取出,整個烤焗過程,客人皆可在開放式廚房欣賞,喂行過望多兩眼就想食啦。全店提供13款拿坡里薄餅,幾乎所有食材都來自意大利,款式方面更提供自選一半一半的味道,靈活度又高。
餐廳即將舉辦『第一屆香港Pizza競食大賽』,有別於一般競食賽,唔鬥食得多,但鬥食得快,參加者只需在最短時間內進食整個拿坡里薄餅便算勝利,勝利者即可獨享HK$ 10,000 現金獎。
有興趣參加的朋友可於5月17日至6月15日的中午12點至晚上9時30分於店內以半價HK$ 199享用整個18寸愛的夏天1967 薄餅(配料:水牛芝士,San Marzano 蕃茄,谷巴火腿,意大利肉腸,新鮮菠蘿及香辣蜜糖)拼超級撒亞人肉腸薄餅(配料:水牛芝士,意大利San Marzano 蕃茄,羅勒香草,美式肉腸,意大利牛奶芝士及香蒜),屆時餐廳同事將會協助計時,累積排名首六名的參賽者即可入圍並獲邀於6月22日再次親臨 Mother Of Pizzas 免費參加『第一屆香港比薩競食大賽』總決賽,角逐 HK$ 10,000 現金獎的最高殊榮。
另外,6月22日總決賽當日,餐廳將會提供免費小食和飲品給在場觀賞朋友,同時會在 Mother Of Pizzas 的 facebook 全程直播賽事,務求讓大家不要錯過如此盛事。

Mother Of Pizzas - 『18寸薄餅競食挑戰賽』

地址:銅鑼灣禮頓道13-19號地舖

營業時間:11:30 a.m. 至 10:00 p.m. (最後落單 : 9:30pm)

​電話:2891 2221



對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023