{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 08 Apr 2019
或者你有一定有睇過大陸最出名嘅飲食紀錄片《舌尖上的中國》,無錯,頭兩季的確係佳作,深入淺出講各地美食,有靚美食鏡頭,又有故仔可聽,不過去到第三季,連大陸網友都頂唔順,大鬧過份煽情同衰置入廣告,最重要係,幕後核心團隊一早去著手其他作品,拍咩?咪就係Netflix最新一套紀錄片《風味原產地・潮汕》,堅高質。
應該咁講,唔係Netflix出錢拍,而係Netflix買咗呢套紀錄片嘅全球版權,同步喺190多個國家和地區播出,目前已配置20多種語言字幕,係Netflix採購的第一部中國原創系列紀錄片。
背後嘅團隊,最主要就是圍繞在大陸人稱「人間餓爸」的陳曉卿,因為觀眾看到他所拍攝的紀錄片就會覺得餓,他既是《Time Out》中文版、《天下美食》等報刊的美食專欄作者,亦擔任過《舌尖上的中國》和《風味人間》的監製,熱度和口碑一直居高不下,在評分網站坐擁極高正評。
今次嘅《風味原產地·潮汕》就集中講自然環境與風味食材的關係,側重食物本身,以潮汕獨特食材、食品和味道為主題,好似係滷水、醃蟹、粿粉、菜脯、牛丸、擂茶等20種潮汕地區特色美食,甚至是近年大陸和香港都相當火紅的潮汕牛肉火鍋。
《風味原產地·潮汕》在大陸豆瓣收穫了8.5的高分,其中近90%的用戶給出了四星、五星好評。節目獲主流媒體點贊,各圈層自媒體、網友也在社交網站上爭相推薦,不過最重要嘅係登上Netflix,我至少唔使download大陸影視app,就睇到咁高質嘅美食紀錄片。
對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023